יום שני, 19 בנובמבר 2012

עיר. מושב . עיר.

23 שנים חייתי בגבעת עדה.
הגעתי לשם בצעירותי ,ילדת עיר שבעקבות האהבה הפכה למושבניקית ,משקימת קום ועובדת אדמה.
כתחביב חברים כתחביב -גינת ירק,גן ורדים,בוסתן ושלל פרחים.
עולה על רכבת ב9.00 בבוקר ונוסעת לעבודה בתל אביב - מעצבת אופנה.
לימים שנולדו הילדים ורציתי לגדל אותם הכי קרוב  אלי,
הקמתי  בלי לשים לב מסעדה בחצר הבית"מועדון אלון" שנהרו אליה מהארץ ומחו"ל והפכתי לשפית
שבמשך השנים הקימה לא מעט עסקים בתחום.

עד שלפני שנה הגשמתי חלום ואת התחביב הפכתי לעיסוק - "מעצבת גינות".
לפני כ-4 שנים , לאחר שגידלתי את ילדיי בסביבה מדהימה שכזאת ,החלטתי שהיגיע הזמן לחזור הביתה לתל אביב.
חיפשתי "זולה" שתזכיר לי את "הבית" בגבעת עדה .
ואז כבר על סף יאוש,מצאתי את הבית המקסים שלי ביפו.
בית ערבי עם חצר פנימית ונוף לים .
ניקיונות , שיפוצים, ויאללה להעביר,לדחוס ולמקם את כל הפריטים שאספתי במשך השנים בארץ ובעולם. חלק עלו לעליית גג וחלק עוצבו בבית.מדי פעם אני מחליפה ביניהם ומשדרגת אותם עם איזה שיגעון חדש.
כאשר אני נכנסת לבית של אחר, מיד הקירות והחפצים מספרים לי מי הוא .
אז הנה ,אני מאפשרת לכם להכיר אותי. הצצה לפינה שלי.



מטבח
שידה במטבח 



מרפסת פנימית המובילה לחדרי הבית

פינת אוכל